Saturday, February 11, 2012

Last Year At School

eh2 aq dah form 5 la.. ishh rase macam baru masuk form 1 pulak *jgnnkperasaan*.. tahun ni SPM yow.. selama 5 tahun kat sekolah SMK P11(1) terasa berat nak tinggal kan sekolah tu.. best woww dapat member2 yang masuk air.. dapat cikgu2 yang sporting..




cikgu yang paling aku sayang sangat
my mom at school
(pn.marina)


saya sayang cikgu ni sebab dia sangat penyanyang.. banyak membantu dalam pelajaran saya jika saya tidak memahami... cikgu marina banyak memberi tunjuk ajar dan nasihat kepada saya... you are always in my mind...muah2x
I LOVE YOU PN MARINA... 




cikgu paling sporting
(pn.norzalia)


cikgu zalia.. terima kasih cikgu pernah bawak saya pergi jalan.. seronak keluar dengan cikgu..terima kasih banyak support saya dalam pelajaran terutamanya dalam matapelajaran sejarah dan seni visual(PSV).. love you so much




cikgu yang banyak memberi kasih sayang 
dan kata kata semangat..
(pn.fazidah)


dulu dia menjadi guru mpv ku.. tetapi sekarang cikgu fazidah dah pindah tinggal kan aku.. elly rinduu sangat sangat kat ibuu.. ishh tibe2 rase nak nangis pulak.. terima kasih kerana telah menjadi ibu elly disekolah.. ibu seorang yang baik.. ely sayang ibu sangat..




 cikgu yang banyak memberi dorongan
(pn saptuyah)


cikgu saptuyah?? baru nak kenal dengan rapat.. walaupun tak berapa rapat saya panggil dia ummi.. terima kasih pernah belanje makan.. sayang cikgu sangat..



No comments:

Post a Comment