Friday, December 10, 2010

family futsal time.....

setelah sekian lama aku tak main futsal kalau ada pun mewakili sekolah akhirnya aku main la jugak.. Mula-mula aku rasa malas nak main tapi apabila aku pikir kan ni bermain family so kalau kalah pun takde la malu sangat...
team aku digelarkan sebagai team buta huruf.. tapi kami bukan buta huruf hanya baju sahaja yang buta huruf...
sebelum bergerak ke tempat pelawanan futsal  pergi ke rumah sepupu aku ni yang  organiz dan evention kat sedara mara yang lain... bila sampai saja aku dan adik sepupu aku menjadi tarikan sedara mara yang lain disebabakan baju kami..


   team buta huruf....

team aku lawan dengan team makdara... amik kau masing-masing bukak kepak...haha.. time main boleh lak kakak sepupu aku sorang ni daripada team makdara main tarik-tarik baju pulak dengan aku... nasib tak tarik seluar =_________=


       posing dahulu sebelum main..

Akhir nya team aku jugak yang menang... team makdara kalah... makdara pun main gempak jugak...


           sorakan kemenagan team buta huruf...

mia and tira...


tira, elly, mia...



me and bella..
                                                                   
bersatu padu la katakan...

team buta huruf bukan lah team sebarangan tau... selepas habis permainan bila sampai rumah perrrhh sakit kaki dan segala macam datang termasuk lah asma aku... 

cukap la ye aku aku malas nak menaip panjang-panjang letih aku... so, bye bye....

No comments:

Post a Comment