Friday, January 28, 2011

when out with him and my friend

kenapa kali ni aku keluar dengan dia aku rasa macam tension dengan dia... aku rasa seolah-olah aku keluar dengan kawan-kawan aku pulak... kenapa aku tak berapa nak layan dia.. memang pada masa tu ada kawan2 aku dan kawan2 dia ada skali tapi kenapa aku lebih layan kawan dia daripada dia...dengan kawan dia dan kawan aku bole aku gelak-gelak hu ha hu ha.. tapi bila dengan dia,aku senyap je... adohai kenapa ni..???
 
i am so sorry dear entah kenapa masa tu saya tak berapa nak layan bukan sebab saya tak suka tapi entah la...if the crew hurt i am so sorry... besok nya aku try gi jumpa dia nak cakap sorry psal semalam tapi bila aku tanya, dia cakap tak marah pun pasal semalam.. tapi aku macam tak percaya yang dia cakap yang dia tak marah.. tiba2 boleh pulak dia  nak buat2 tacing ngan aku, punya la aku pikir 100% dia betul2 marah pasal semalam rupanya ada udang disebalik mee hahaha... tak sangka pulak la dia nak kene kan aku... padan muka pastu aku tinggal kan dia aku bla ngan kawan aku..


No comments:

Post a Comment